söndag, september 29

West coast camp


Är hemma efter ett väldigt intensivt och roligt läger. Var verkligen på topp och seglade HUR BRA SOM HELST på lördan och helt okej idag.
Annars har lägret vart fyllt av segling, strategi, bananer, tidspress, teori, god mat, stjärnskådning, en väldigt tidig morgon, en fin soluppgång och så klart en väldigt massa skoj!
Allt löste sig med maten (vi hade till och med för mycket), vi hade väldigt bra tränare och jag ångrar verkligen inte att jag åkte! ;)
Nu ska jag sova för jag är sjuuuukt trött!
Ses
Här har ni 39 bilder ;) (japp)

















 Galet fin soluppgång (brukar ju bara fånga solnedgångar annars ;))






 Frost på båtarna!?!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)