fredag, september 27

Mycket text, läs om du vill veta vad det handlar om

Har avslutat plugget för idag, för ungefär en timme sen. Får läsa mer i bilen i morgon.
Annars har dagen vart bra. Fredag är in favodag, inte bara för att det är sista skoldagen på veckan, utan även för att jag gillar lektionerna.
På engelska kollade vi på en bra film, Damernas detektivbyro nr. 1 (dålig översättning), hade ingen lärare på svenska och jag unnade mig även lite godis eftersom att det är fredag och jag inte kan äta fikat som de andra har med. Fick hur som helst helt okej mycket gjort. Gympalektionen var ändå rätt kul, men lite jobbig (eftersom att man anstränger sig, dah ;)). Spelade frisbee och vårt lag var väldigt bra idag.
Sluta direkt efter gympan, åkte hem och resten vet ni (annars kan ni ju läsa mitt tidigare inlägg).

Med hjälp av mina och några andra engagerade föräldrar från VSS så fixar sig maten på lägret så det blir nog rätt bra. ;) Fixat lite tidsinställt i helgen.
May the force be with you

Vet att jag nyss la ut liknande bilder, men jag har inget nytt och det är bättre än inget right?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)