måndag, september 2

Vad som hände i lördags

I lördags var internet typ helt trögt och jag försökte gå in och ladda upp inlägget om Percy Jackson men internett dog totalt. Det var tydligen något med telefonledningen eftersom att telefonerna var helt döda de också.
Så jag försökte att överleva utan internett en dag när jag hade absolut inget att göra (förutom att damma mitt rum men det gjorde jag inte ändå). Vet inte riktigt vad jag gjorde.
Gick en ofrivillig långpromenad, som började med en promenad som blev lite för lång. Så jag var inte död när jag kom hem. Så jag tog en dusch och kollade på Mamma Mia med bioljud. Skriksjöng med lite också eftersom att jag var ensam hemma.
Helt okej lördagskväll alltså. ;)
May the force be whit you


Skulle kunna lägga till bra låtar ifrån filmen i all evighet! (eller tills låtarna tar slut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)