måndag, september 9

Beeeeep

Har suttit i över en och en halv timma och skrivit på sen analys som vi fick i samhällskunskapen. Vi har egentligen lektionen i morgon på oss men jag insåg efter förra lektionen att det var smart att skriva det mesta hemma så att jag bara kan finfixa i morgon.
Ska iväg och träna om drygt en timma och vi ska köpa beep test (om någon lyckats undgå vad detta är på skolgympan tryck Häär). Det kommer säker att gå väldigt bra med tanke på att jag vart sjuk i nästa två veckor och tappat all kondition.
När vi gjorde det före lovet hade jag väl sådär bra kondition men klarade mig till level 8 eller nått. Vi får se hur bra det går med en träning och en 8 km's gympalektion på som enda grund...
Wihs me luck... i'm going to need it!

Let's go crazy crazy crazy


 Hjälp! Det är den monsterösa monsterhårsmannen!
 När jag skulle ta denna blid kastade jag mig seriös ut i luften för att Lisa skulle få en cool bild...
 ... men hon missa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)