fredag, september 27

Taggar läger.... eller?

Hello!
Har kommit hem, duschat, ätit och nu ska jag packa inför lägret i helgen. Det är tänkt att vi zoomar från klubben ska åka ned till råda tillsammans med några andra västkust seglare och även några från Stockholm. Det har vart lite si och så idag efter som att han som ordnade lägret inte hade fixat med mat. Han ville ändå att jag skulle ta med mat eftersom att jag är allergisk med sen skulle de andra också göra det och det verkar de inte vara så pigga på.
Får hoppas att det löser sig för jag har taggat inför detta hela veckan.
Nu ska jag som sagt packa och sen plugga till religionsprovet och skriva så mycket som möjligt på psykologiuppsatsen. Inget fredagsmys här inte!
Ses
 Bilder från förra veckans tävling på råda.
Inte mina bilder, hittat dem Här





Vem tar smygbilder på mig ovanifrån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)