fredag, september 6

Vem värmer upp för att jogga?

Det är så grymt varmt ute and I love it! Nästan som om man vill åka ned och bada (vad då nästan? Jag vill!).
Men jag orkar inte för vi gick typ runt jorden i skolan idag.

Översättning: Vi gick typ 2.2 km, för att sedan värma upp (onödigt eftersom att vi redan var svettiga och dessutom; vem värmer upp för att jogga) med att springa 800 m, för att sedan springa 2.5 km i världens backigaste väg och sedan gick vi tillbaka de 2.2 km igen. Allt som allt blev denna ligga idrottslektion 7,8 km (8 km) lång...
Sprang väl mer intervall eftersom att det var så backigt. 19 min på 2.5 km, inte så bra eller?

Hur som helst, om någon orkat läsa ända hit ned, så är jag hemma nu och plockar lite plomon bara för att det är så varmt ute och de är gula och fina (vissa av dem i varje fall).
Jepp, that's the story.

Varför orka ladda över bilder ifrån kameran när man kan ta ännu vackrare med iPaden?



 Thät's how you do it...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)