måndag, september 16

BLÄ!

¡hejsaN
Det där med att göra väldigt mycket läxor efter skolan gick inte så bra och istället har jag suttit och kollat på olika färger på tandställningar efter som att jag antagligen ska få min i morgon.
Det står inget i brevet om det men jag har ju fått tid så jag vågar inte att inte tro att jag ska få den i onödan...
När vi fick brevet så fick jag världens ångest och när jag upptäckte att det var i morgon kunde jag inte låta bli att vilja ha det uppskjutet. Jag gillar verkligen inte tandställningar. Det passar på andra men säkerligen inte på mig. Alla säger "att det är värt det sen" men det spelar ingen roll just nu. Det är lixom inte nu jag kommer att få fina tänder det är efter tre års plåga.
Hoppas så in i bomben att det finns vita fästen!
May the force be with you (and me)

Bye bye vita leende, ses om tre år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)