fredag, september 20

Om tandställningen

Försöker lära mig hur jag ska göra när jag ler. Som tur är så är det några veckor kvar till skolfotot.

Det känns riktigt konstigt, som om man har nått under (typ mat) under läppen som inte går att få bort. Kan knappt tugga eftersom att det gör väldigt ont i tänderna då.
Valde vita gummiband som håller fast ståltråden, trots att de flesta sa att det får tänderna att se gula ut. Fel! Mina tänder ser ut precis som vanligt och jag tycker att vita gummiband "kamouflerar" lite bättre.

"Tandställning är som gymnasiet. Du har valt det själv, det är jädrit jobbig, men det är värt det efteråt" - citat by me.

Oh nooooo....
Tandställningen känner sig inte riktigt mogen för att vara med på bild..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)