onsdag, juni 1

Bilder från Liseberg

Hej! Jag blev ju jätte sjuk när vi skulle till Göteborg. (är det fortfarande) Så mamma körde upp mig till Liseberg bara.
Här kommer några bilder. Tagna med mobil-kamran.. Jag orka inte rotera dom så, hoppas att ni ser.
Efter som att jag inte kunde åka så mkt blev det lite bilder på de andra..
Ronja o Linnea ska åka upp skjutet med en mugg me vatten
(uppgift till skolan)
Amanda visar hur de ska hålla muggen..
De blev lite blöta..^^
Ronja åkte för första gången, haha ;D

Maria :)
haha, Linnea
Finaste vänner
Ronja visar sin penna xd
Flumride kortet (stavningen)
Från högst upp:
Jag, Amanda, Linnea, Maria, Ronja (typ ligger ner)
Ja, Ronja
Kanonen som jag inte fick åka...
Vi diskuterar vad vi ska åka..
Linnea ska ju titta bort.
Sötnosar
Dom åker:

Maria i sagoslottet
Sagoslottet: xd

Yeeh
ojoj!!!
Haha ^^
Lite konstiga miner xd
Ni fyra e sååå söta (o maria tittar bort)
Kan ni se dom ? xd
Ronja åkte uppswinget för första gången..
Duktigt gumman :)
Utsikt från parisehjulet:




Maria åker för första gången.
Haha, kolla minen!!! xd
Maria - 1, 2, 3, AAAAAAaaaaaaaaaaaaa!
och: AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa
Fin Amanda.. ;)
Det var det mesta jag hade och bjuda på..
Kram!

2 kommentarer:

  1. haha älskar marias min på uppskjutet xd
    Uppswinget var fan as kul! :D<3

    SvaraRadera
  2. svar; ja maria skulle väl också med, men det skrev jag inte heller för jag orkar inte länka alla xd

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)