fredag, juni 3

Aqua Blå 1

Haft en fin kväll på sanden.
Gick lite med Helena först. Kolla på nån hinderbana men tröttna ganka fort.
Så vi gick runt o kolla på tivolit o lite andra saker. Sen var vi tvungna att kyla av oss i vattnet för det var såå varmt. Vi bada fötterna och sen köpte vi glass.
Sen hitta vi Sandra så vi gick med henne o hennes killkompisar o köpte lite saker på ICA.^^
Jag fick en godis av henne som jag började att blöda på tungan av. Det har inte slutat än :(
Sen gick Helena och Sandra och åkte nån snurrig sak på tivolit. Dom mådde lite illa efter.
När det typ bara var vi tre kvar så satte vi oss på bryggan och prata tills jag åkte hem. Dom är nog kvar där än^^

Annars har det vart en slapp vecka. Vart både hemma och lite här och där.
Var i Trollhättan i går och träffa Ellen. Så kul att få se henne!
I dag har jag också vart på landet med mormor och morfar en stund.
I morgon blir det mer Aqua.
Nu ska jag nog lägga mig o läsa.
Natti natti^^
Fina tjejen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)