tisdag, juni 7

En vecka kvar!

Hej!
E i skolan nu.
Hann inte att blogga nått mer i går. Dels för att jag va med Lisa och Elin och dels för att det åska.
Jag och Lisa åkte hem till Elin och spela in en film och sen gick vi in på nån rolig filmsida på data.
Sen började det att åka men vi kunde sitta med datan till dom stängde av internett. Men då hände det. Strömmen gick! Vi gick ner och mamma ringde och sa att den hade försvunnit i vänersborg också.
Vi satt och myste och spela spel och greja med Elins pappas ipad. Då kom strömmen tillbaka.
När jag och Lisa åkte hem till mig så började det att spöregna och när vi satt och åt var åskvädret precis över oss. Lite läskigt!

När Lisa hade åkt hem greja jag med datan och sen satte jag mig framför tv. Men då gick strömmen igen. Efter som att det inte fanns nått internet så fick jag läsa. Strömmen var borta i en timma och den hade tydligen aldrig kommit tillbaka i Vänersborg.

Jaja, nu måste jag jobba lite.
Chao!
Bilder från Trollhättan med Ellen..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)