lördag, juni 4

Aqua Blå 2

Hej!
Spenderat ennu en dag på Aqua.
Först träffa jag Lisa vid 11. Vi gick runt och kolla lite, segla optimist(ofc) och fika.
Innan hon skulle åka hem så tvinga hon mig att hoppa från typ en byggnadsställning ner i en stor kudde fylld med luft. Förs hoppa vi från typ 5 meter men det var inte kul så vi skulle göra det en gång till. Denna gången skulle vi göra det från 10 meter. Då kom Maria, Alice och Elisabeth också. Dom skulle också hoppa.
Vi stod där uppe en stund och jag sa att det var Lisas tur att hoppa först. Men hon våga inte så jag tröttna och hoppa ner. Och skrek. Men det var asssskul. Sen skrek Lisa och hon hoppa!

Sen fick hon åka hem och då åkte jag också efter en stund.
Hemma vad det slappa i solen innan vi grilla. Nått kött och marshmallows (vet inte om jag stava rätt).

På kvällen åkte jag in till Aqua för att möta Amanda och Ronja.
Väl där inne träffa vi också Johanna, Josefine och två till.
Vi gick runt lite. Till tivolit och sen köpte vi godis och satte oss på bryggan o prata. (Jag, Amanda, Ronja och Linda)
Sen gick vi till scenen och satte oss längst fram med dom vi gick med från början. Det var lite folk som uppträdde. Lite allsång och även Andreas Weise och Minnah. Kul.
Efter så gick vi fram scenen och ställde oss där. Josefine fånga Andreas blommor^^
Sen fick vi autografer och lite kort. Andreas sa att jag hade en cool hatt! Haha! :DD

Nu ska jag nog snart krypa ner i sängen. Ska jobba i morgon^^
Natti
Amanda och Andreas
(ända bilden jag har på datan, jag tog den^^)

Min arm^^

2 kommentarer:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)