lördag, juni 25

Älskar, älskar inte, älskar

Hej!
Känner på mig att detta kommer att bli ett ganska långt inlägg.

I går firade vi midsommar hos någar vänner. Tipspromenad, god mat, brännboll på stranden, jordgubbar, film. Och två söta hundar. Den ene har vart med förut, Zorro och den andra är ny, Buzz. Den var eén blandras chiwawanakenhund typ. Xd Gulligt!

I dag har vi vart hos min mormor och morfar på landet. Glömde kameran... Det är jättefint där.
På vägen hem så skulle i köpa ved av nån. Det lukta typ inte gott så jag undra om dom hade djur, för det va typ en bondgård. Så när vi skulle åka hem så sa han som vi hade köpt veden av att dom hade några hästar.
I en hage brevid huset gick fyra söta små ponnisar. Dom hade typ 9 st som dom åkte på utställning med.
Jag hade nästan glömt hur söta minihästar är. När jag var liten ville jag ha en häst.^^
På vägen hem såg vi också två små föl.

Nu är vi varje fall hemma.
Hade som sagt inte med mig kameran men här kommer några bilder från midsommar..
Kram
Är det bara jag som tycker att det är onödigt att sjunga snappsvisor när "barn" är i närheten.

Efterrätt



Jag...

Zorro


Buzz(stavningen)





Min krans

Mammas krans




7 blommor som låg under min kudde
(vem drömde jag om ;D)
Jag plockar blommor


1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)