torsdag, juni 16

Jag kan inte vara utan dig...

Hej!
Hade en rolig kväll hos Maria i går. Kolla på Dear John, fin film men vi satt mest och skratta hela tiden och kolla inte så mycket. Vi åt hamburgare och en massa godis o chips. Kul kväll hets enkelt.

I dag vakna jag vid 11 och satt o slappa framför tvn en timma. Sen åkte jag in till stan och träffa Lisa. Vi åkte till skräkland och köpte glass och så.
När jag kom hem kom Elin en stund och sen följde hon med mig till seglingen. Hon e faktist duktig på att segla.
I morgon ska jag städa och sen ska jag packa seglinslägret som jag ska på i helgen.
Nu ska jag gå o ta en maka.
Kram
Två söta bilder på Lisas katt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)