lördag, maj 28

Segling

Hej!
Var inne och segla en stund i dag. Det va en tävling men det blåste för mycket så jag segla in.
Nu har jag fått ont i halsen, vilket inte är bra efter som att vi åker på måndag. Då är det inte kul att vara sjuk.
I går fick vi i varje fall veta vilka vi skulle sova med. Jag fick sova med Moa och Ronja och i rummet brevid sover Maria, Linnea och Amanda.
Men det dårliga var att vi inte kom i samma grupp. Jag, Moa och Ronja kom i grupp c, medan Maria, Linnea och Amanda kom i B.
Jag har skickat ett lite klagomål till lärarna och frågat om dom kan få byta grupp till vår. Hoppas att det hjälper annars får man väl fråga lite snällt på tåget^^ Haha!

Jaja, i morgon ska jag ta det lungt och inte göra nått för att jag ska vara frisk på månda.
Kram!

Här e några bilder på en okänd katt som dök upp när
jag och Maria fotade för ett tag sen.








1 kommentar:

  1. fråga lärar äcklona snällt!!!???? :O

    nej fyfan jag ska helt enkelt vägra :)

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)