söndag, juni 5

Aqua Blå 3

Hej igen!
Vart nere på sanden från typ kl 11 till typ halv 5. I dag fick jag typ "jobba". Fick segla runt med lite barn.
Först gick det ganska trögt. Ingen kom. Så jag gick o kolla efter Lisa som skulle uppträda med Taekwondo (stavningen). Där träffa jag Emma och hon följde med mig och segla. Sen kolla jag på Lisa, Elin och Jesper när dom hade sin uppvisning och dom lova att dom skulle komma och segla.
När jag kom tillbaka till seglingen var det ingen som ville segla så jag satt o prata lite men Helena och Sandra som hjälpte till med att sälja lotter.
Sen skulle jag gå och äta. Då träffa jag Amanda som jag övertalade att hon skulle komma och segla lite senare.
Sen kom Elin och Lisa och ville segla så jag fick göra det med dom. Och efter det kom Amanda också. Men när dom hade seglat gick jag och hämta en hamburgare. När jag höll på att äta upp kom det många som ville segla och så fortsatte det hela efter middan.
Jag segla även med Elin (hon som jag gör filmer med) och Amanda en gång till. Sammanlagt segla jag med 8 st.

Jag fick en tröja och gratis matt.^^ Jag köpte också en lott, hoppas jag vinner.
Nu är Aqua slute för i år men i morgon är det nationaldagen och då är det lite andra saker på sanden. Ska dit en stund.
Kram kram!
Min lott

Och min tröja

Jag vet, mitt hår -.-

1 kommentar:

  1. svar; ehehe den här bloggen har du väl haft aslänge? xd

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)