onsdag, september 17

Fotografisk Bild

Hello!
Haft foto idag. Måste erkänna att det inte är lika kul som jag hoppats. Själva ämnet och det vi gör är kul, men lärare är väldigt seg och det gör allt så mycket tråkigare. Vi går igenom allt VÄLDIGT grundlig till och med för de som inte gör nått.
Sen så är det väldigt olika nivå på alla oss i klassen och det gör ju mycket. Idag började vi med photoshop men gick bara igenom sånt jag redan kan. Men vi får hoppas att vi snart börjar avancera lite. ;)
Har ju i varje fall börjat lära mig om bändare, slutare och ISO vilket var något som jag ville får ut av kursen så det känns ju bra.

Här är några bilder jag tog på lektionen när vi bara fick gå ut och fota lite.
Detaljer på dagens. Tog min jeansväst över min svea t-shirt för att få nån ny kombo. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)