lördag, september 13

KM

Hola amigos!
Tittar in lite för att det inte ska vara helt tomt här.
Har seglat KM idag. Det blåste en del vilket var kul. Det har inte blåst så mycket på de senaste träningarna så det känns ju extra bra att det var just idag det var vind. 
Kom väl en bit efter de jag brukar vara strax bakom, men jag fick lite konkurrens nereifrån så det var kul ändå. (haha, anledningen till att jag känner detta är att jag kämpade mig från dem på slutet vilket jag är nöjd med)
Slutade hur som helst som 3:a, inte helt oväntat kanske eftersom att jag alltid kommer det, haha. Men jag är som sagt nöjd. ;)

I morgon ska jag iväg på match. Fattar ärligt talat inte har jag ska orka. Är helt slut efter idag.
Nu ska jag fixa fram lite godis och kolla på Merlin.
See u 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)