lördag, september 20

Efter snip, snap och snut så är jag helt slut

Hello!
Idag har spenderat dagen i innebandy hallen då vår tränare fixat ihop ett träningssammandrag. Riktigt kul grej och speciellt eftersom att det gick så bra.
Första matchen (snip) var mot Pixbo och den van vi med 2-0. De körde med rätt högt tempo men det gjorde bara att vi också körde med det. Och vi gjorde det bra. ;)
I andra matchen (snap) mötte vi floba. De var lite sämre än pixbo så vi van med 4-1.
När vi kom till sista matchen (snut) så var vi alla rätt trötta så vi spelade lite sämre. Vi förlora med 1-2 och det var derby så det var lite synd. Men vi kämpade i varje fall på slutet och fick nästan in ett till mål. Det var så nära hela tiden!! Dessutom hade vi boxplay men vi spelade ändå sjukt bra.

Är i varje fall väldigt nöjd med dagen och jag tycker att jag spelade bra. Känns skönt att ha kommit igång lite nu innan seriestart.
Nu är jag dock väldigt trött (helt slut) och ska ta och kolla på nån disenyfilm och käka lite godis.
Hoppas att ni förstod rubriken ;)

Ett styck plomp och ett styck plompis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)