fredag, augusti 22

Skola, katt, shopping osv.

Har inte hunnit uppdatera något sen skolan börjat eftersom att vi kört igång med lektioner nästa direkt. Har bara kommit hem därifrån, ätit och stuckit iväg på träning i princip. Har även varit kattvakt i veckan. Molle, samma katt som jag passa för nått år sen. ;)

Igår han jag dock åka till överby med Helena och fick med mig en hel del grejer hem. Förutom det som syns under på bilderna så blev det en ny BH, presenter till Elin som fyller år idag (grattis Plomp) och en plånbok som tyvärr ska lämnas tillbaka.
Och då köpte jag inte ens allt jag tänkt, hehe.

Var på jakt efter en kjo och hitta denna enkla i bomull på H&M. Går att matcha till typ vad som helst, som tröjan över som också fanns på H&M. 99:- per del så det kändes inte som nått att tveka .
 Denna magtröjan passar även perfekt till kjolen och eftersom att den bara kosta 79:- så fick den också följa med hem.
 Hitta dessa supermysiga mjukisbyxor på Bikbok och jag var bara tvungen att ha dem. De är så sjukt sköna och lagom tunna för att kunna gå runt i hemma utan att dö av värme. Kostade dock 249:- men det tyckte jag att de var värt. Kommer att bo i dem i höst!
 Denna sower gel från Body shop luktar persika, alltså asgott! 85:-
Fick syn på dessa supersöta strumpor på H&M och var bara tvungen att köpa dem - 49:-
 Sockersöta fötter? Eller ska jag säga muffinssöta?

1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)