lördag, augusti 30

Bilder

Hello!
För er som undra så körde vi rullstolsbasket med laget. Rätt kul faktiskt, så länge som man inte behövde oroa sig för att ramla baklänges. Sen så åkte vi upp på berget för att grilla. Mindre kul eftersom att det regna och vi trängde in oss i en väldigt liten "grillhydda". Men ändå. Helt ok dag.

Men nu till bilderna. Beställde dem på fujidirekt vilket var väldigt snabbt och enkelt. Fick dem inom tre arbetsdagar och sen betalade man vi faktura. Första gången man beställer där får man 150 bilder gratis (vilket jag inte ens fyllde upp). 
Bytte ut mina twilightposters eftersom att jag kände att den tider var lite förbi. Eftersom att det är höst nu få kör jag på med lite höstbilder för att komma i stämning. Satte även upp några på seglingen/innebandyn.
Funderar på att bara sätta upp några ramdon till men jag vet inte om det blir för rörigt. Vi får se. ;)
Some pictures...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)