måndag, augusti 25

Livet i skolan

Hola amigos!
Då har skolan varit igång i en vecka då (eller i morgon är det väl officiellt fem riktiga skoldagar) och jag måste säga att jag redan kommit in i det. Dock känns de flesta kurserna ganska roliga nu i början. Men det är väl innan vi börjar få massa uppgifter.
Har också haft min första håltimme någonsin idag. Kändes inte allt för jobbig eftersom att den nog ska gå och fylla med plugg. Eftersom att vi inte har något sådant än så har jag börjat att läsa lite körkortsteori istället. *stolt*

Efter skolan drog jag och Lisa ut och fikade vilket var mysigt. Väl här hemma hade bilderna jag beställt kommit. Himla nöjd med dem faktiskt. Kan skriva ett litet inlägg + visa bilder när de är uppsatta.
Nu ska jag äta lite innan jag sticker till träningen.
(Citerar Simon Lussetti)
Ta had om varandra, så ses vi kings. Hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)