tisdag, augusti 19

Back to business/school/normal, or whatever you want to call it

Då var sommarlovet över. Eller ja, just nu är det väl nån mellantid eftersom att jag inte satt min fot i skolan en eftersom att jag inte börjar för än kl 13.
Sommaren har vart så sjukt kul och underbar. Har älskat värmen (den är saknad just nu kan jag säga). Och som vanligt har den bara försvunnit. Det känns som om allt gått på en sekund! Men samtidigt när man tänker tillbaka på allt man gjort och till första dagarna så inser man att den var rätt lång ändå.

Min sommar kan väl sammanfattas som segling. Seglat fritidsbåt på västkusten. Elida i Norge Jolle, Zoom8 VM, i Danmark. Och mellan varven tränat inför det senaste. 
Ni vet väl redan vad jag tyckte om VM (annars kan ni läsa om det Här), men jag säger det igen. Det var ibland det bästa jag har gjort!
Kommer antagligen göra nån slags "sommarens bästa" eller nått.

Trots att sommaren har varit underbar så längtar jag ändå lite till att gå vidare (eller rättare sagt har jag accepterat att skolan ska börjar igen). Ska bli kul att träffa alla kompisar igen och det ska bli mysigt med höst. Dock längtar jag inte efter att drunkna i läxor...

Hoppas att ni har det bra och njuter av ert sommarlov så länge det varar!



Outfit de la first day in school
Håret kommer dock inte att hålla sig rakt hela dan eftersom att det regnar ute och blåser. Mitt hår + fukt = ingen rolig historia. Får även se hur länge jag står ut såhär. Det är sjukt kallt ute (11C°). Vad hände med sommaren?!

Halvt suddig, ni får leva med det


 Tyvärr blir det en jacka över detta som förstör allt. Ge mig värme! Jag vill ha shorts :(


2 kommentarer:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)