lördag, augusti 16

Liseberg

Hello!
Har tillbringat dagen på Liseberg tillsammans med Helena... och resten av Göteborg eftersom att alla bestämde sig för att den var en perfekt dag för Liseberg idag. Därför har det varit sjukt mycket köer och vi har inte kunnat åka så överdrivet mycket. Men allt det bästa i varje fal (Colorado två gånger).
Allt förutom Balnder och... Helix! :( Det var helt enkelt för galet mycket kö! Vi var dumma nog att vänta med att åka båda dem och sen blev kö bara längre och längre så vi hade missat tåget om vi hade åkt nån av dem. Fast jag när mer ledsen över att jag råkade att radera ett selfie som vi tog med ett spöke från Gasten. :(

Hur som hest har dan ändå varit väldigt bra och sjukt rolig. Liseberg måste man ju bara hinna med innan lovet är slut så nu kan jag boka av det från listan. ;)
Ska förhoppningsvis dit igen innan det stänger så då blir det Helix kan jag lova!
Här kommer lite bildet. De hamnade av någon anledning inte i ordning och jag orkar inte fixa till det, men ni får klara er ändå....


 Kebab.
 I väntan på spårvagnen

 Balder i bakgrunden.
 Lisebergsband + kompisband(annat lisebergsband) = therese och helenas armar

 Helix + Lisebergsbanan
 Resegodis
 Okej... jag köpte den inte
 Resmat
 Bigfot(s)...
 ...and longleg(s)

 Efter maten

1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)