fredag, augusti 29

Bästa fredan på hela veckan

Så är det äntligen fredag! Har längtar hela veckan. Har tränat i princip varje kväll sen i måndags + segling förra helgen och jogging idag på idrotten så jag känner mig förtjänt av lite vila.
Hade en helt ok dag i skolan. Fredagsfika på svenskan och lek med ettorna på samhällskunskapen. När jag kom skrev jag lite på en novell som jag ska skicka in till en tävling. Satte jag upp lite av fotona jag beställt. Är inte helt säker på hur jag ska ha det men förhoppningsvis kan jag lägga ut lite bilder på hur jag tänkt ha det i morgon.
Då ska jag även iväg på nån lagaktivitet. Vad vi ska göra är tydligen hemligt så vi får se vad det blir.
Hoppas ni får en bra kväll.
See u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)