söndag, maj 18

Tessan tipsar - gräv i garderoben

Nu börjar sommarvärmen komma igen och det har blivit dags för shorts och kortärmat. Men innan du springer iväg för att köpa nya kläder inför sommaren ta en titt på vad som redan ligger i garderoben.
Längst in i nån låda kanske det ligger någon snygg tröja du helt hade glömt bort. Eller en som sitter mycket bättre än förut.

Garderoben kan vara en riktig guldgruva när du letar kläder inför sommaren. Eller så kanske du gör som jag - köper något nytt som du kan matcha med många gamla kläder. Till mina nya shorts kunde jag t.ex. börja använda min gamla super mario tröja som jag knappt haft något!

Och när du ändå håller på och letar kan du ju rensa ur de kläder som inte passar eller du inte längre vill ha. Den kan komma till användning för någon annan om du ger bort dem eller slänger dem i en sån där "klädinsamling" på soptippar.

Så det var tipset för dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)