lördag, maj 17

Dagarna som gått...

Så var det ju det där med uppdateringen ja.. hehe. Vill ju inte vara en blogg som bara uppdaterar lite sådär ibland...
Men jag har faktiskt haft fullt upp sen sist!
Tisdag - vårruset. Kändes bra tycker jag. Sprang hela vägen och det var inte speciellt jobbigt. Sprang på 30 min, nytt rekord tror jag, så jag är nöjd.
Onsdag - mamma och pappas bröllopsdag och vi firade genom att gå ut och äta på resturang. Efterrätten var bäst. Dessutom var vi bordsgrannar med Mia Skäringer.
Torsdag - poängsegling. Blåste rätt mycket så man fick verkligen kränga (= hänga ut över kanten för att hålla båten plan). Grymt kul var det!
Fredag - filmkväll med Helena. Såg The hobbit!

Och så var det lördag nu då. Ikväll ska jag ha konsert med symfonin och fram tills det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Gå ut och sola lite (värmen är tillbaka) och kanske ta mig ann mitt skrivbord. Hehe, det har nog inte blivit städat på... ja, minns faktiskt inte när jag städade det senast! ;)
Ha det bra 

Ta er en titt på nummerlapparna! Vi anmälde oss inte ens tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)