torsdag, maj 1

Running shoes

Då var våren här och löpningssänongen är igång. Tänkte investera i ett par nya skor eftersom att mina gamla är rätt slitna och jag vet inte hur mycket av dämpningen som är kvar.
Har hittat två stycken som jag än intresserade av men jag vet inte riktigt vilken som känns bäst!
Asics Gel Innovate W
+ prövat dem och de satt bra
+ snygga
+ extra pris
++ de har duno max som är ett extra stöd på sidan

Samling Distance
+ snygga / snygg färg
+ får rabatt på dem eftersom att klubben har ett avtal med en affär som säljer dem
+ Salming har gjort flera bra skor innebandy

Är mest inne på Asics just nu. Men vad tycker ni? Det skulle vara superschyst om ni kommenterar vilken som ni tycker värkar bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)