torsdag, maj 29

Nytt från Sprotshoppen

Här kommer då allt jag köpte på Sportshoppen. Kommer inte ihåg hur mycket allt kostade men skriver ev. det senare. ;)
Tröja - Svea 299:-




 Byxsdress, super nöjd med den!
 Allt nytt! Tröja, skor, strumpor, byxor - alltet. Matchar lika snyggt som mitt leende..
 Tröja - Swedemount, Byxor - Asics, Strumpor - Swedemount
Tröja - Swedemount, Byxor - Swedemount, Strumpor - Swedemount

 Joggingtröja - Swedemount
Förnyat mitt älskade par av Helly Hansen skor. Mina gamla är väl använda och nu får det lika fina efterträdare.  
Helly Hansen 499:-
 Det ena paret är nytt, de andra är gammalt. Gissa vilket som är vilket!

Mycket kläder från Swedemount som ni kanske märker. Swedemount är Sportshoppens eget märke och jag tycker att det är super bra. Nu har jag i princip ett helt joggingset av deras kläder. Jackor, t-shirs, tröja, byxor, strumpor. Det ända som saknas är skor!
Speciellt deras joggingbyxor är supersköna! Tyvärr så är de i en utgående modell, men som tur för mig har jag några på lager, haha. ;)

1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)