onsdag, maj 21

Åska kan väl vara ok... vid rätt tillfälle!

Tror inte att jag vart dåligt på att uppdatera nu igen för jag det har jag inte!
Igår var det segling och i måndags så åskade det. Den höll sig på avstånd hela eftermiddan men när jag skulle sätta mig och kolla på tv och blogga då kom den minsann rakt över oss..

Ungefär samma sak hände idag. Var ute och sprang och helt plötsligt började det åska. Tänkte springa hela vägen ändå eftersom att största delen var inne i skogen (dock var en liten del helt öppen...) men sen så var åskan bara mindre än en kilometer bort. Så jag kände att det säkrast att springa (eller rättare sagt kuta) hemåt. Dessutom så regnade det så det stod spön i baken.
Så det blev inte så långt idag (hade jag inte tänkt ändå), kanske tar det på fredag istället.
Ses

Ps. nu har det så klart slutat regna/åska!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)