onsdag, januari 11

T står för Tessan, trött och träningsvärk

Hej!
Sitter hemma och slappar framför tv nu efter träningen. Körde fys igår så jag har världens träningsvärk idag. Så det var lite jobbigt att spela + att jag var så smart o trampa snätt när vi spela (träning)match så nu har jag ont i foten. Får hoppas att det är borta i morgon.
Idag har det annars vart en vanlig dag. Vi fick välja vad vi ville göra på kabaren.
Jag vill gärna vara med som skådespelare!^^
Nu ska jag fortsätta mitt slappande.
Ses
Muffins jag och Ellen baka ;)




2 kommentarer:

  1. gott det ser ut! :)

    sv; ja det tycker jag verkligen att du ska göra!
    de har jätte fina grejer där.. :)
    kramis

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)