torsdag, januari 5

Fest hos Tessan och Elin bjuder! xd

Hej!
Hann inte blogga något mer igår.
Gick hem till Elin och sen åkte jag med hela hennes familj till stan. Vi handla lite saker på pysselakuten och lite nagellack på Lindex.
Sen åkte vi hem och åt och sen gick jag hem till Elin igen och spela klart hennes Eclipsespel.
När vi var klara pakade Elin sina grejer och vi gick hem till mig o greja lite med datan. Sen gick vi ut o tände tomtebloss (lägger upp bilderna ikväll).
Sen kolla vi på Romeo o Julia (den e såååå bra).
När den var slut satt vi inne på mitt rum och greja med datan tills 12!^^

Vi har vart lite slöa på morgonen men nu är vi klara och håller på att leka med mina walkitokies. Vi ska typ gå ut o pröva dem nu! xd
SES!
Yeah!


I går kväll... xd






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)