måndag, januari 2

Stor shopping! :D

Hej!
Har värkligen stor shoppat i dag. Hitta jätte mycket snygga tröjor som var på rean. Och dom jag ju extra billiga nu.
Handla inte bara på Gina men ganska mycket där ändå, och så fick jag äntligen bytt min pyamas. (bild en annan dag)
Bestämde i går kväll att Linnea också skulle följa med och så träffa vi Amanda på bussen så vi shoppa alla fyra. Jag tror att alla blev nöjda och hitta nått bra! ;)
Här kommer lite bilder på det jag köpt..
Kram
Sommarlinne - Gina (rean)

Linne - Gina (rean)

T-shirt - Gina

T-shirt - Cubus (rean)

Vantar - Cubus

Sveket (andra boken i House of night) - Bokia

Köpte även en penna men det kanske var lite onödigt att säga xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)