lördag, januari 21

Kron maids... xd


Hej!
Har precis sett klart på Brid Mades. Den var helt okej.. lite småpinsam och rolig... men jag höll på att dö Här... xd Är det kul eller är det bara jag som har dårlig humor? XD
Kollade ju på Kronjuvelerna i går. Den var faktist bra. Men lite sorglig... Bra, var den i varje fall... alla kanske inte skulle tycka det men....
(mycket ... i dag!)

I dag har jag gjort lite allt möjligt. Suttit rätt mycket vi datan, provat kläder och frisyrer... sen tog jag och pappa en promenad i snön också. :)
I morgon ska jag med Maria till kyrkan.
Kram på er! :)
Farväl platta hår!




2 kommentarer:

  1. Frågestund på min blogg! fråga en fråga eller fler vettja! ;D http://ronjateresia.blogg.se

    SvaraRadera
  2. svar; haha juste du ville ju att jag skulle ha det ja ^^
    så fråga på nu!

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)