söndag, januari 1

Nyårsafon som var...

Hej!
Hade en helt okej nyårsafton ändå. Messa lite med Lisa och sen satt jag och skypa med Ronja typ till 10 i 12. Ska inte säga vad vi prata om med det var typ en bra sak... hehe.
DOm vi var hos hade en jätte söt hund... första bilden under. Och sen kom en av gästerna som hade med sig sin hund... andra bilden under...
Haha, och den lilla tog typ över hela huset. Den andra hundens korg, matskål, ben, allt! Och så sprang de runt och kissa överallt för att markera revis (båda var okastrerade hanhunda...). Typ 7 gånger... (dom kissade på skor och sånt också så ingen vägade ha något på golvet i hallen xd)

Zorro

Buzz

Men vi 12 slaget satt jag ivarje fall med dom andra och skåla och sen gick jag och pappa ut och jag tog kort på raketer (fattarn hur jobbigt det är när raketerna hala tiden kommer bakom ryggen på en när man vill fota dem!!) och sen tände vi lite tomtebloss...
Det blev inte så många bilder på dem för kameran dog men här får ni några....
Ha en bra fortsättning på den första dan på det nya året!!
Kvällens naglar...



Raketer...




Tycker att denna blev cool...

.. och denna!















Tomtebloss!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)