måndag, januari 9

Är det dax att komma nu!

Hej!
Som nog de flesta har sätt så har det snöat... sista dan på lovet, SÅ KLART!
Idag har jag vart duktig tycker jag. Jag gick in till fryrkanten i snön. När jag börja gå snöade det lite lätt. Hade tänkt att cykla med det gick ju inte i snön.
Sen när jag var halvvägs så började det snöa rätt mycket o när jag var framme var typ allt vitt!
Lämnade filmen jag lånat av Ronja och sen gick jag o köpte choklad o en srietidning till pappa.^^
Tog bussen hem och nu har jag precis duschat.
Skola i morgon. Börjar 9.
Fixar ett tidsinställt inlägg tror jag!
Kram











Fick användning för min nya pälsmössa



Det snöar rätt mycker men det syns inte på bilderna



När jag stanna o fota så kom det några nyfykna änder och säker ville ha mat! xd









Kl halv 4

Kl halv 6



När jag kom hem...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)