fredag, januari 20

Fin från frissan

Hej!
Sitter hemma och kollar på tv nu.
Efter skolan så åkte jag in till stan (2 busshållplatser xd hehe) och sen tog jag en tur in bokia före frissan. Köpte en bok till svenska.
Nu har jag platt hår igen, men bara för några dagar. Köpte en olja som är bra för håret och gör det lättare att kamma ut den. Den gör också håret mjukt och glansigt! :D
Fick en hårinpakning också. Hoppas att den också är bra. Måste värkligen rekomendera "Just hair", de klippe jätte bra och är väldigt trevliga.
Men jaja, efter firssan gick jag och köpte lite saker på pysselkatuen. Inte mycket saker kvar där nu, sista veckan de hade öppet! X'O
Sen gick jag lite i affärer med mamma o köpte vinter skor (försent, haha, de är till fjällen).

Nu ska vi börja kolla på Kronjuvelerna.
Kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)