onsdag, augusti 17

Lisa gästbloggar :)

Heej, Lisa här, Thereses kompis :)
Jag (Lisa) ska gästblogga här undertiden hon är borta på musikläger, tills på Söndag :)
Jag tror inte jag kmr blogga så mkt som Therese men kan ju iaf försöka :)
Therese hade försökt få in tidsinstälda inlägg, men det gick inte så bra.. ^^
Nu är Therese ute på musikläger, det är nånstans på kusten som jag vet :)
Just nu tror jag att dom spelar för fullt :) Hon har säkert jätte skoj där :)
Nuu... Vet jag inte riktigt vad jag ska skriva nu.. Men ha det så bra så gästbloggar jag igen på fredag :)
För jag ska te bloda borg på torsdag ^^
Jag vet inte vad som hände, men detta inlägget vill inte komma ut... har en annan blogg sida själv så ksk bara det att jag inte fattar... Fårse om det går nu annars får vi se hur det blir, å så vet ni vrf det ksk blir två likadana inlägg :)
Bilder sen jag å Therese va :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)