söndag, augusti 21

Hemma, både glad och ledsen

Hej!
Är hemma efter ett jätte roligt musikläger. Är både glad och ledsen för det... mycket känslor till skolans start i morgon och ELIN's FÖDELSEDAG!!! det är nästan ännu viktigare! ;D
Mycket har hänt sen jag var borta.. jultidningsdax, brev från elida komfan, mycke nytt på bloggar och andra sidor...

Ska snart skriva om lägret med det här har hänt sen jag kom hem....
Först packa jag upp och sen läste jag mitt brev från komfan. Kollade jultidningar och bestämde vilken jag sak sälja för. Sen gick jag in på datan och efter det så träffa jag Elin pyttelite... för i morgon fyller hon tonåring.. 13!!! Jojo, min lilla plomp är snart inget barn!
Ska fira henne i morgon efter skolan.
När jag kom hem ducha jag och gjorde i orndning grejerna till skolan....

Det var nog allt. Skriver mer snart!
Kram Tessan
Har snott bilderna från Lisa som gästblogga här...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)