onsdag, augusti 31

Den dolda ängen... bara vår!

Haha, om ni läser texten så fattar ni rubriken.
(Men förs det här:) Skola som vanligt, sluta tidigt...
Efter skolan följde jag med Lisa hem. Har igentligen innebandy i dag med jag e fortfarande lite förkyld och jag har inte vart med nån på eeeevigheter.
Vi typ hade inget att göra först. Fota hoppa på studsmattan, fota och sen skulle vi gå och sätta upp nän sak på hennes gamla skola...
(Nu börjar det) sen gick vi typ in i en asscool skog. Där hitta vi en stig och ****** ***, *** ***** ** ******* och sen kom vi till en häftig äng. När vi gick en bit så kom vi till en motoväg. Gillar stället!! ;D DIT FÅR VI GÅ IGEN LISA!
Kram
Lisa katt, Brasse. Foto, jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)