tisdag, augusti 30

Inovatum

Hej!
Var på inovatum med klassen i dag då. När jag gick till skolan (från bilen) så spöregna det så kjag blev genomblöt.
På inovatum kolla vi på nån elsow* som jag redan hade sett och sen fick vi gå runt och göra vad vi ville. Köpte en kub med 4 rutor eller vad man ska säga^^ klarar den inte.. känner mig såå grym xd
Innan vi skulle åka hem så fick vi gå nog konstig tipspromenad som var jätte lätt med konstiga svar... Sen fick vi vänta på bussen i en halvtimma, kul!

När jag kom hem slappa jag lite framför datan och försökte knäcka kuben (lyckades inte).. Skippa seglingen i dag för att fortfarande e lite förkyld, så jag sålde jultidningar i stället. Två nya kunder och en på G...

I dag kom min Twilight notbok som jag beställde i söndas... :D
Sen har ju "Fokis" webbshop äntligen öppnat! Hittat lite biligare saker som jag vill ha^^
Jaja, nu har ni fått lite att läsa.
Kramis







Zorry för dårlig bild...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)