måndag, augusti 29

Blåser bort..

Hejsan!
Sitter just nu och kollar på simsons fast nu, Robinson. Gjorde pannkakor för en stund sen, för i morgon ska vi till inovatum. Måste åka med mamma dit som i dag då, men då e man i skola en halvtimma innan man ska. Annars får jag ta bussen och kanske inte hinna med....
I dag var vi då med klassen på sikhall. Fick åka bil med några medans dom andra cykla. Jag var ju lite glad men ändå lite sugen på att cykla.
PÅ sikhall blåste det jätte mycket och jag och Maria ställde oss på en brygga där det skvätte upp stora vågor... blev lite blöta.^^
Jaja, vi fika, åta hamburgare, dom andra pannkakor (jag fick välja mella potatisbullar eller inget... tog ingen), gjorde några "lekar" och prata o sånt.
På vägen hem blev jag jätte trött så när jag kom hem så tog jag en dusch och hoppa i min "one pice dress" och den har jag gått runt i resten an kvällen...

Kram o go natt (snart)^^
Mobba inte bilderna....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)