lördag, augusti 13

Kusten med Elin

Hej!
Hemma igen. Kom hem i går men har inte orkat att skriva.
Jag pappa och Elin har vart på bohusmalmön. Segla dit. När vi komfram så gick jag och Elin upp på några klippor som låg brevid hamnen.
Senare på kvällen spela vi minigolf. Dom har typ världens roligaste banor där! Pappa van, jag kom tvåa och Elin sisst, haha ;D
Sen tog jag och Elin en promenad till ett hopptorn men vi bada inte. När vi kom tillbaka till båten rodde vi över till andra sidan viken och kolla på solnedgången. Senare på kvällen kolla vi också efter sateliter och jag såg en!^^

På fredan gick vi till hopptornet och bada. Hoppa från trean men våga inte från femman (men jag har hoppat från femman en annan gång i sommar). Från hopptornet hängde det en lian som var jätte rolig att svinga sig ut med. :D
När vi hade badat klart åkte vi in till lysekill och jag och Elin gick lite på stan medans pappa lagade mat. Efter maten köpte vi glass och sen åkte vi hem....

Uppdateran mer om dagen i dag lite senare... Här kommer en massa bilder!
Ses sen




























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)