måndag, augusti 15

Boda borg!

Hej!
Skriver lite om boda borg nu!
Först åkte vi bli typ länge.. när vi kom fram så åt vi. Sen gick vi in och körde hårt!
Gjorde alla röda quester, inte så många gröna och några svarta. Dom här klara vi... Galleriet, Upplyst, dektitiver, farm, mumien, tuff, djungel.
Elin släpa in mig i spökhuset och vi klara första delen.. sen var det så mörkt att vi inte såg vilken dörr vi skulle ta.. då sa Elin "det är den här!" och vi öppna den.. då kom det fram ett konstjord huvud som snurra runt och skrek. Vi skrek som tusan! Sen gick vi inte in där mer...
Vi har där i typ 5 timmar och gjorde dom flesta questar. Det var jag, Elin, hennes lillasyster Sally och Moroten xd
När det stängde åkte vi och åt på mc donalts. På boda borg köpte jag ett svettband och en vattenflaska! ;)

I dag har jag vart med Elin (vad ovanligt). Vi har mest slappat och vart ute lite.. jag har också vart och sprungit för det känns som om det var på tiden! ;)
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)