lördag, mars 5

Så rolig dag utan dig!

Hej!!
Har vart en toppendag!
Tog bussen till rese och mötte Emma, Lisa, Hannes och Lukas. Sen tog vi bussen till överby.
Där gick i affärer, käka på MC och hade grymt kul.^^
Det här köpte jag:
Godis & glass^^
Vampire diaries bok
Graffi nagellak
En tröja från gina

Efter typ 5 timmar tog vi bussen till blåsut och gick till gaddes.
Sen bussen hem me Hannes o Lukas.

Nu sitter jag o kollar på Mello, men bara för att göra svenskaläxan. Vi ska recensera en låt ur Mello. När jag hittat en låt ska jag o mamma fortsätta kolla filmen "Tusen gånger starkare". Den är rätt bra!^^
Nu har jag hittat en låt som jag ska skriva om...

Ni får några bilder på det jag köpte.
Hejs!


Det blev inte så bra men det var första gången "/



Förlåt för den dårliga bildkvaliteten...

2 kommentarer:

  1. Vilken låt låt/grupp/artist valde du? <3 ;D

    SvaraRadera
  2. Tkr att naglarna blev bra <3 ;)

    //Lisa

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)