fredag, mars 25

Dagen ska bli kul..

Hej!
Nu sitter jag i skolan. Ska nog gå ut på långrasten så jag passar på att uppdatera nu.
Har fått tillbaka NO och SO proven. So fick jag rätt på alla. ^^och No fick jag 19 av 20. Missa på att det var 3 CO₂ så jag skrev bara CO₂. Ok, ni kanske inte fattar men!

Efter skolan ska jag o Lisa fika på Nordfelts och sen ska jag hem o äta och sen iväg på träningsmatch i trollhättan. Det ska bli kul! :D
Jag vet inte om jag hinner uppdatera efter skolan men jag kommer tillbak efter matchen!
Had det så bra i dag!





Några fina bilder som jag tog en solig dag!^^
Kramis!

2 kommentarer:

  1. Bra tessan ! :D

    Hur gör du dom små tvåorna i slutet av molekylen? fattar inte det ;)

    //Lisa

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)