söndag, mars 13

Hej!

Sitter faramför TV o tar en paus i pluggandet. Pluggar till Spanska provet. Det är så mycket att göra!!

I dag har jag vart med Elin en stund. vi spela in en ny film. Typ en galen serie. Kolla här: http://www.youtube.com/user/ELLEOTessan?feature=mhum
Sen gick ja o familjen+farmor, Arnold, Min moster Maria o kusinen Felix på resturang. Vi firade att farmors hade fyllt år. Vi åta på Batler's. Det var jätte gott! :D
Jag åt Ryggbiff med pomes och till efterrätt glass o chokladsås. Allt smaka jätte bra o det var en mysig resturang.
Innan vi gick ut o åt köpte jag o mamma två kuddar till mitt rum.
När jag kom hem var det bara att sätta sig o plugga. "/''/

Som ni ser har min dag vart rätt fullspeckad så jag har inte hunnit blogga så mycket.
Nu ska jag fortsätta attplugga.
Så vi ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)