tisdag, mars 15

Pluggat sååå mycket

Hej!
Va på fägelset i da. Fick prata me en vakt o en fånge, lite pinsamt när man ville fråga nått ;S

När jag kom hem va klockan kvart över 4. Jag åt o så börja jag plugga spanske. Tycket att det var bäst att skippa träningen o det var verkligen bra att jag gjorde det för när jag väl börja plugga satt jag till 20 i 8. Nu kan jag nog det mesta. fast typ inga glosor :S o inte lite av utseedet o möbler. Men aja det går nog bra.

För övrigt fick jag o Elin en utskälning av våran knäppaste lärare (alla vet vem jag pratar om) spanskan...
Vi skulle bara kolla va klockan va eftersom att vi skulle till fängelset. Då börja han skälla på oss o sen hela klassen ;/
Men jag överlevde som tur va.
NU ska jag inte trötta ut det med för mycke text.!!!

I morgon blir det plugga med ronja efter skolan o så ska vi till stan.. ;)
Okej jag bjuder på en nytagen bild också.... ;3

1 kommentar:

  1. sötnos!
    Varför börja gubbjäveln att skälla på er?;o
    <3

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)