torsdag, mars 10

Hej hej

Om ca en halvtimma ska jag i väg till innebandyn.
Vanlig skoldag i da. Matte, Engelska och svenska. Sen go mat och efter det område.
Bussen hem i regnet. Jag blir så trött på allt blött som kommer ner ifrån himlen.-.-

Har nyss ätit o pluggat till SO provet i morgon. Hoppas att jag klarar det för jag har övat lite sådär... :S
Sen har jag ju två prov till att plugga till och så ska områdes filmen klippas ihop. Mycket att göra. Det ska bli skönt att få komma bort från allt o spela lite!
(Jag fick typ damp på maten i dag för att jag inte fatta. Maria o Mia vet va jag mena. O så klart brydde sig inte vår jobbiga mattelärare sig!)

I morgon blir det nog Maria.
Ni får några bilder från i söndags.
Ses!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)