onsdag, mars 30

JusT LikE ME


Hej, har vart på överby i da som ni nog vet.

Var där med Ronja o Linnea, Maria skulle följa med men hon skulle på utveklingssamtal. Jag har också det i morgon. "/

Köpte lite saker men jag kan inte lägga ut några bilder för min dator är kvar i skolan. Kanske kommer att lägga ut några bilder om en stund.^^

Det här köpte jag:

En present till Amanda

Ett randigt linne

En randig tröja

Ett pararpy^^

Saker att sätta på naglarna

Jaha, det var det. Jag har lite panik efter som att min dator är kvar i skolan och jag behöver göra både SO och svenska läxa. För hoppningsvis hinner jag det i morgon före träningen.

Nu ska jag hoppa in i dushen. Får se om det blir någon mer uppdatering senare.

Bara för att ni inte ska trötta ut er på bara en massa text så får ni ett sommarkort också!^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)